Sambata
Blog Marketing

Autori: Jeremy Wright

In cartea Blog Marketing, unul dintre specialistii momentului in acest nou domeniu, Jeremy Wright explica cum si mai ales de ce companiile, indiferent de sfera lor de activitate trebuie sa interactioneze cu clientii lor prin intermediul blog-ului. Blog Marketing este o carte ce abunda in exemple concrete despre cum blogging-ul poate sa creasca puterea brand-ului tau; sa creeze experiente placute consumatorului tau; sa aduca feedback de la clienti legat de compania si produsele tale; sa transforme modul in care iti construiesti afacerea; sa simplifice proceduri de lucru pentru indeplinirea diverselor proiecte si iti creasca profiturile. Autorul argumenteaza destul de clar de-a lungul celor trei sute de pagini modul in care acest instrument iti poate modifica modul de abordare al propriei afaceri. “Daca nu folosesti blogging-ul ai numai de pierdut. Iti pierzi clientii pe care ii ai acum, dar si pe cei pe care ai putea sa ii castigi, iti pierzi influenta pe care ai putea sa o exerciti si pierzi in privinta relatiilor care te-ar putea ajuta sa iti redefinesti traseul companiei tale. Cand clientii tai vorbesc, ai obligatia sa intri in contact cu ei” afirma Wright.

Editura: Business Media Group
Colectia: BizBooks
Anul aparitiei: 2006
Numar de pagini: 320
Limba: Romana